Sign in to follow this  
Followers 0
Konto usunięte #93528180

Ogarnia ktoś pilota w kluczyku z audi ? Pomoc potrzebna.

34 posts in this topic

chodziło sobie centralny bez probleu jeszcze 3 dni temu. Nagle przestał, później pół godziny znów chodził i umarł. Myśle bateria, choć na drugim kluczyku też umarł (niby obydwa kluczyki stare więc albo zbieg okoliczności albo baterie w jednym i w drugim), wymieniłem bateryjki i dalej nic. Tzn procedura (znalazłem dwie) uruchomiona , baterie działają bo swoje miejsce (1,2,3,4,) przyjumje w procedurze, wylączam zapłon i cisza, urał w butach. VAGa nie podłączałem jeszcze ale cóś mi się wydaje , że się z autem piloty nie widza lub nie lubią. Dziwne jest to , że procedure przyjmuje, jej ostatni krok to krotnośc kliknięć "otwórz" czyli umiejscowienie klucza i wsio działa , otwiera , miejsce potwierdza (1,2,3, lub 4) mrugnięciem kierunkowskazów i dalej nic. Co teraz dalej , jaki pomysł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wywal vagiem zarejestrowane piloty , pewnie już ktoś kiedyś to robił i nie ma miejsca na kolejne

Share this post


Link to post
Share on other sites

coś wywala ale nie kluczyk

nikt nic tam nie grzebał, skoro chodziło to powinno chodzić. Co ciekawe dzisiaj rano otworzył, zamkną i tak 3x wsio normalnie, potem znów dupa i umarł. Albo babie kluczyk spadł i jakiś zimny lut ale wątpie , bo z drugiego tez milczy albo gubi częstotliwość, albo ....nie wiem, myślta dalej. Co może być ? Coś wspólnego z odpaleniem auta lub włączeniem zapłonu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak przestanie dzialac ...

zapnij VAG'a i zobacz czy widzi piloty czy nie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i dzisiaj nie działa, gdzie szukać ?

W pilocie czy w aucie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w pilocie - po pierwsze zimny lut na kwarcu , potem programowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

popatrz na anteny - zreszta popraw wszystkie luty na wszelki wypadek

tyle ze lutownica 15w

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam minikolbe , za mocna ?

a może podpowiedź, może nie należy wiązać całość i w sumie nie od tego się zaczęło ale wyjmowałem radio. W sumie tam nic nie ma oprócz dziury ale może przygniotłem jakąś wiązkę wpychając ? Co prawda tam nie ma żadnych wiązek w dziurze z tyłu innych niż ta od radia ale kombinuje już jak mogę. Drugi pilot też milczy ale ten to pewnie umarł śmiercią baterii z 99r. Gdzie jest to Hz-owe gówno wciśnięte ? Gdzie szukać w audi odbiornika sygnału ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj w okolicach prawego tylnego nadkola.

Pucha centralnego + radio siedzi zapięta gumowym paskiem. Taki wash&go centralny+radio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziękuje wszystkim za podpowiedzi a teraz zagadka powiązana

dobrze kombinowałem, bo mi radio ciasno wchodziło jak je "popuściłem" i poukładąłem kable tak , że radio luźno wchodzi wróciły piloty ten na nowych bateriach jak i ten na starych ori bateriach. I teraz pytanie co ma jedno z drugim ? Nawet jak jakieś kable , kostki docisnąłem , zagiąłem, przycisnąłem radiem co ma jedno do drugiego skoro jedyna wiązka jaka tam jest to do kostek od radia? Co było przyczyną nawet jak przygniotłem lub poprzez dociska odłaczyło któryś z kabli. Podpowiedź 2 : normalnie radio po wyjęciu kluczyka wyłącza się i trzeba włączyć je jeszcze raz aby bez kluczyka grało dalej. Z chwilą kiedy piloty nie pracowały, radio nie rozłączało się po wyjęciu kluczyka tylko przyciskiem. Po poukładaniu kabli za radiem tak jak pisałem piloty wróciły a i radio poprawnie reaguje na wyjęcie kluczyka. Błędny prąd ? Cycóś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zero z radia się upaliło i masz 280 V na pilotach :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

nawet kaczor takiej diagnozy by nie postawil ... nowy guru na rosnie BTW - jeff - czyscisz mi monitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee , piszecie ostatnio jak target

moje wszystkie auta otwiera się tradycyjnie kluczem tudzież śrubokrętem !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej wiesz dobrze, że u mnie co działało ma działać

nie po to wydałem 1200zika , żeby opanować stuki i puki aby teraz pilot mnie wkurwiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli ...

ori radio - to diagnoza mogla krzaczyc (wspolna k-line) BTW - central to jedyny uklad diagnozowalny po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leo ale mówisz o docisnietej jednej linii ? Skoro po poukładaniu popuściło ?

radio ori było Concert teraz jest delta ale ori. Weź pod uwagę, że to 99r więc chyba jeszcze bez CANa ale nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ...

CAN - tylko k-line - wspolna dla wiekszosci odbiornikow ... poza tym - porownywales pinout tych odbiornikow ?? pol biedy jesli bedziesz mial przerwe - przy zwarciu moga wystapic rozne dolegliwosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiem , że k-line to nie CAN (podpowiadałem )

burdelu nie narobiło więc pewnie przerwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemniej nie trawie sytuacji kiedy coś się samo psuje i samo naprawia, dzisiaj cały dzień bezproblemowo, jak powróci kłopot to nie bede szczesliwy

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze ...

cos sialo sygnal o tej samej czestotliwosci w okolicy - i piloty zglupialy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ejjjjj nie bluźnij synu bo do spowiedzi byłem ,nie godzien tego słuchać

Scecnic miał 150kkm i tyle samo lat i jeden sworzeń wymieniłem za 4 dychy i nadal jeździ bez problemu, ma 200kkm w tym 70 na LPG , troche tylne ranty podrdzewiały ale mechanicznie nic. Przy czym prawda po części jest Twojsza, bo Scenic ponoć mniej awaryjny o Lagun , to miał być pokazowy model jakości ten MK1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mo być nawet po głupiemu ale po mojemu , czyli sprawne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0