Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Konto usunięte #93528180

Ogarnia ktoś pilota w kluczyku z audi ? Pomoc potrzebna.

34 postów w tym temacie

chodziło sobie centralny bez probleu jeszcze 3 dni temu. Nagle przestał, później pół godziny znów chodził i umarł. Myśle bateria, choć na drugim kluczyku też umarł (niby obydwa kluczyki stare więc albo zbieg okoliczności albo baterie w jednym i w drugim), wymieniłem bateryjki i dalej nic. Tzn procedura (znalazłem dwie) uruchomiona , baterie działają bo swoje miejsce (1,2,3,4,) przyjumje w procedurze, wylączam zapłon i cisza, urał w butach. VAGa nie podłączałem jeszcze ale cóś mi się wydaje , że się z autem piloty nie widza lub nie lubią. Dziwne jest to , że procedure przyjmuje, jej ostatni krok to krotnośc kliknięć "otwórz" czyli umiejscowienie klucza i wsio działa , otwiera , miejsce potwierdza (1,2,3, lub 4) mrugnięciem kierunkowskazów i dalej nic. Co teraz dalej , jaki pomysł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wywal vagiem zarejestrowane piloty , pewnie już ktoś kiedyś to robił i nie ma miejsca na kolejne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś wywala ale nie kluczyk

nikt nic tam nie grzebał, skoro chodziło to powinno chodzić. Co ciekawe dzisiaj rano otworzył, zamkną i tak 3x wsio normalnie, potem znów dupa i umarł. Albo babie kluczyk spadł i jakiś zimny lut ale wątpie , bo z drugiego tez milczy albo gubi częstotliwość, albo ....nie wiem, myślta dalej. Co może być ? Coś wspólnego z odpaleniem auta lub włączeniem zapłonu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak przestanie dzialac ...

zapnij VAG'a i zobacz czy widzi piloty czy nie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i dzisiaj nie działa, gdzie szukać ?

W pilocie czy w aucie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w pilocie - po pierwsze zimny lut na kwarcu , potem programowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

popatrz na anteny - zreszta popraw wszystkie luty na wszelki wypadek

tyle ze lutownica 15w

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam minikolbe , za mocna ?

a może podpowiedź, może nie należy wiązać całość i w sumie nie od tego się zaczęło ale wyjmowałem radio. W sumie tam nic nie ma oprócz dziury ale może przygniotłem jakąś wiązkę wpychając ? Co prawda tam nie ma żadnych wiązek w dziurze z tyłu innych niż ta od radia ale kombinuje już jak mogę. Drugi pilot też milczy ale ten to pewnie umarł śmiercią baterii z 99r. Gdzie jest to Hz-owe gówno wciśnięte ? Gdzie szukać w audi odbiornika sygnału ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukaj w okolicach prawego tylnego nadkola.

Pucha centralnego + radio siedzi zapięta gumowym paskiem. Taki wash&go centralny+radio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuje wszystkim za podpowiedzi a teraz zagadka powiązana

dobrze kombinowałem, bo mi radio ciasno wchodziło jak je "popuściłem" i poukładąłem kable tak , że radio luźno wchodzi wróciły piloty ten na nowych bateriach jak i ten na starych ori bateriach. I teraz pytanie co ma jedno z drugim ? Nawet jak jakieś kable , kostki docisnąłem , zagiąłem, przycisnąłem radiem co ma jedno do drugiego skoro jedyna wiązka jaka tam jest to do kostek od radia? Co było przyczyną nawet jak przygniotłem lub poprzez dociska odłaczyło któryś z kabli. Podpowiedź 2 : normalnie radio po wyjęciu kluczyka wyłącza się i trzeba włączyć je jeszcze raz aby bez kluczyka grało dalej. Z chwilą kiedy piloty nie pracowały, radio nie rozłączało się po wyjęciu kluczyka tylko przyciskiem. Po poukładaniu kabli za radiem tak jak pisałem piloty wróciły a i radio poprawnie reaguje na wyjęcie kluczyka. Błędny prąd ? Cycóś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zero z radia się upaliło i masz 280 V na pilotach :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nawet kaczor takiej diagnozy by nie postawil ... nowy guru na rosnie BTW - jeff - czyscisz mi monitor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ee , piszecie ostatnio jak target

moje wszystkie auta otwiera się tradycyjnie kluczem tudzież śrubokrętem !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ej wiesz dobrze, że u mnie co działało ma działać

nie po to wydałem 1200zika , żeby opanować stuki i puki aby teraz pilot mnie wkurwiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli ...

ori radio - to diagnoza mogla krzaczyc (wspolna k-line) BTW - central to jedyny uklad diagnozowalny po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Leo ale mówisz o docisnietej jednej linii ? Skoro po poukładaniu popuściło ?

radio ori było Concert teraz jest delta ale ori. Weź pod uwagę, że to 99r więc chyba jeszcze bez CANa ale nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ...

CAN - tylko k-line - wspolna dla wiekszosci odbiornikow ... poza tym - porownywales pinout tych odbiornikow ?? pol biedy jesli bedziesz mial przerwe - przy zwarciu moga wystapic rozne dolegliwosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem , że k-line to nie CAN (podpowiadałem )

burdelu nie narobiło więc pewnie przerwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niemniej nie trawie sytuacji kiedy coś się samo psuje i samo naprawia, dzisiaj cały dzień bezproblemowo, jak powróci kłopot to nie bede szczesliwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze ...

cos sialo sygnal o tej samej czestotliwosci w okolicy - i piloty zglupialy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ejjjjj nie bluźnij synu bo do spowiedzi byłem ,nie godzien tego słuchać

Scecnic miał 150kkm i tyle samo lat i jeden sworzeń wymieniłem za 4 dychy i nadal jeździ bez problemu, ma 200kkm w tym 70 na LPG , troche tylne ranty podrdzewiały ale mechanicznie nic. Przy czym prawda po części jest Twojsza, bo Scenic ponoć mniej awaryjny o Lagun , to miał być pokazowy model jakości ten MK1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mo być nawet po głupiemu ale po mojemu , czyli sprawne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0