Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Zbigszef

Szukam alkomatu

16 postów w tym temacie

Hej! Muszę kupić w końcu alkomat, przeciągałem to już jakiś czas ze względu na brak czasu na poszukiwania. Jaki najlepiej kupić? Zupełnie nie znam się na alkomatach. Używałem kiedyś jednorazowych, ale bardziej zależy mi na zakupieniu jakiegoś dobrego sprzętu na dłużej.

Do dmaxa :)

A pewnie, że do Dmaxa :). Pamiętacie mój samochód? ... akurat, a Wy to nigdy nie pijecie. Właśnie o to chodzi, zamiast jechać spokojnie swoim pickupem to muszę czasami taksówką wracać z imprezy. Nawet po wypiciu bezalkoholowego piwa mam wątpliwości. Muszę mieć takie sprzęt. Nie znam nikogo kto się zna na alkomatach. wg ceneo 3 najpopularniejsze firmy, które zajmują się alkomatami to sentech, bean i alkohit. Jak by nie moja upartość, żeby kupić coś optymalnego to bym kupił pierwszy lepszy. Czy macie alkomaty? Takie wielorazowe?

nooooo jak to po co ? Czy juz umarłem czy nie

powyżej 4 promili już nie przystepuja do ratowania

Niekoniecznie, nie słyszeliście przypadku z panem Tadeuszem, który miał 14,5 promila alkoholu we krwi? To było jakoś w 1995 roku? Słyszałem, że dawka śmiertelna to 5 promili, ale jak wiać to zależy od człowieka. Pewnie im ma więcej masy tym ma większe możliwości, podobnie pewnie jest ze mną xD. No cóż, kiedyś jak będę miał dobry sprzęt to zmierzę się i zobaczymy jaki będę miał wynik. Wracając do tematu, zacząłem przeglądanie od najtańszych z prawie najwyższej półki cenowej ze szczególnym uwzględnieniem tych znanych, tu dominują tzw. elektrochemiczne np. ALKOHIT X5 i SENTECH DA 8000. Elektrochemiczne są dobre?

Najlepiej nie pij jadąc.Stukniesz komuś w zderzak i swoje rozlejesz...

właśnie, niech pije zanim siądzie za kółkiem

Dzięki! Zakupiłem!